HP LaserJet P1102 Pro P1102w Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP LaserJet P1102 Pro P1102w Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Bram17 22-12-2016

Wifi onbetrouwbaar

Als hij werkt is het prachtig. Probleem is dat Wifi verbinding vaak wegvalt. De pop-up mededeling dat er een fout is opgetreden helpt natuurlijk ook niet bij het oplossen van het probleem. Het lijkt wel Microsoft: Een help / waarschuwings functie waar je niets aan hebt. Erg jammer

Danny1870 28-08-2014

Je kan de toner dikte (afdrukken sheets) instellen!!!
Eenvoudige goedkope printer.
Ook toners te koop van andere merken.
Wifi gebruik ik niet.

Francois_E 08-06-2012

na 4 maanden ruzie gehad te hebben met deze printer was ik het zo zat dat ik hem zojuist van de trap af gegooit heb. wat een ongelovelijk slechte printer. het ziet er mooi, maar daar is ook alles mee gezegd.
je geeft hem een print opdracht van 2 pagina's en vervolgens gooit hij er gewoon 250 vel uit vol bedrukt. hij ondersteund, volgens hp ook printen vanaf je iphone, alleen krijg je dit nooit aan de praat. kortom ik neem NOOIT meer een hp printer!

tapeman1 11-08-2012

Volgens mij verteld dit verhaal meer over de gebruiker dan de printer.

JohnMertens 26-03-2014

Deels herken ik dit. Voor de zoveelste keer wordt de printer "offline" gezien. Net als je een afdruk moet maken. Bijna ook de deur uitgegooid. Heb zelf vroeger netwerken aangelegd, en weet er toch iets van af. Een volgende printer heeft gewoon een vaste ethernet aansluiting. De hele voorraad papier afdrukken heb ik ook een keer meegemaakt.
Ik zal mijn klachten ook bij HP droppen.

Observer1 06-05-2012

De HP LaserJet Pro P1102w is ideaal voor clubs, verenigingen en kleine ondernemingen aan huis. Het installeren is snel en simpel: via een keuze menu installeer je de juiste software. Ook bij draadloos printen via het netwekr (wifi) sluit je de allereerste keer de bijgeleverde USB-kabel aan en installeert éénmalig de software.

De HP LaserJet Pro P1102w is een draadloze rechttoe-rechtaan printer in zeer goede zwart-wit kwaliteit.
De A4-papier invoer is geschikt voor ca. 100-150 vel. De printercartridge is een toner cartridge, welke goed is voor zo'n 1600 afdrukken.
Er zit al een cartridge bijgeleverd, waar je zo'n 700 afdrukken mee vooruit kunt.

De printerafdrukken zijn ruimschoots goed: de zwarte toner hecht snel en komt droog uit de printer. Voor een A4 afdruk is slechts 1 seconde nodig!

Het compacte formaat, de printer resolutie en de snelheid maken van de HP LaserJet Pro P1102w een zeer geschikte machine voor clubs, verenigingen en kleine ondernemingen.

Clubbladen, nieuwsbrieven, folders: hij kan het snel en zéér voordelig aan. De zwart-wit printer print gemiddeld voor tussen de 4 en 7 eurocent per A4.

Johanb 24-07-2011

Printer doet het nog steeds goed, de meegeleverde toner ging 704 pagina's mee (ik ben vast een gemiddelde gebruiker in de specs staat 700)een aanrader als je alleen met zwart wil afdrukken.

JackTech 12-05-2011

Een perfecte printer: supersnel, superscherp en supergeprijsd. En je kunt hem overal in huis neerzetten omdat hij (via je wifi-router) draadloos werkt. Dus al je PC's kunnen gelijktijdig van deze printer gebruikmaken zonder kabels!
Wel een paar installatietips: Installeer bij voorkeur via de bijgevoegde CD. Kies de optie geavanceerd om zelf je netwerk te kiezen en zelf de beveiligingssleutel in te voeren. Dat werkt soepeler dan automatische detectie. De printer wordt sowieso in eerste instantie via DHCP aan een dynamisch IP-adres gekoppeld. De geïnstalleerde printer gebruikt dan dat IP-adres. Om problemen in de toekomst te voorkomen (stel dat een andere PC toevallig dat IP-adres krijgt toegewezen) moet je het IP-adres van de printer veranderen in een handmatig/vast adres. Dit doe je via je browser waar je het (dynamische) IP-adres intypt als URL-adres. Op het tabblad Netwerk, verander je dan Automatisch in Handmatig en vult een IP-adres in met een hoog nummer op de laatste positie. Bijvoorbeeld 199 of 222. De printer heeft voortaan altijd hetzelfde IP-adres. Nu kun je de geinstalleerde printer (met het DHCP IP-adres)op je PC verwijderen en middels de CD een printer opnieuw toevoegen. Die heeft dan wel poort 199 of 222. Installeer voor de zekerheid ook een printerdriver voor aansluiting met de USB-kabel. Voor noodgevallen. Om toner te sparen kun je 2 instellingen doen: Afdrukdichtheid op de printer op 1 instellen (standaard=3 vd 5) en Economode in de printerdriver aanvinken). Het is even werk, maar dan heb je ook wat. Echt een aanrader, vooral dat draadloos printen is ideaal.

HP 85 19-01-2011

Een ideale printer voor thuis als je vaak zwart-wit afdrukken moet maken. Kleine aanvulling op de specificaties: de P1102W beschikt over een wifi verbinding!

Een zeer handige, "plug & play" printer. Bij de eerste pc de usb poort aangesloten, waarna de printer automatisch installeerde. Daarna de usb kabel losgekoppeld en via een tweede pc het IP adres van de printer in de internet explorer ingetoetst. 1 druk op de knop en ook hier was de printer geïnstalleerd.

Na het printen schakelt de printer automatisch uit. Zodra er een nieuwe printopdracht gestuurd wordt, start hij zeer snel op.

Mevrouw M. 06-08-2013

Ik vind (de oudere versies) zeer luidruchtig. Maakt deze nieuwe versie ook zoveel herrie?